Grupo de amigos en galicia

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Grupo de amigos en galicia

Hacemos de la amistad nuestro estilo de vida!


4 participantes

    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo

    Wendel
    Wendel
    moderador
    moderador


    Cantidad de envíos : 714
    Reputación : 4
    Fecha de inscripción : 29/04/2009
    Edad : 37

    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo Empty LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo

    Mensaje por Wendel Dom Mayo 10, 2009 2:23 pm

    Leestedes O mecanoscrito da segunda orixe de Manuel de Pedrolo? Eu leerao no insti, e gustoume moito por eso volo recomendo a todos.
    Para min ten certa estetica manga, pero o autor e galego.Asi en breves expoñlo o argumento para q vos fagades unha idea:

    Argumento: Conta a historia de Alba e Dídac, dous rapaces que sobreviven a unha catástrofe que fai do mundo un lugar desolado e infernal. Desde o espanto dos primeiros momentos, a parella irá evoluíndo e adaptándose ao novo contorno ata facer do amor o acontecemento central das súas vidas.

    E non digo mais, pq perderiades o encanto de leer esta peza que xa ten moitos anos.




    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo 84-7154-658-2
    O libro que eu teño leva esta portada pero os que hai agora levan esta:
    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo 8482888145+

    Un día vin o libro nun rastro de cousas antiguas por tres euros e estiven a punto de compralo para regalar a algun amig@, pero non tiña ningun colega q o merecera jaja ademais este libro é para xente sensible. Digoo porque eu chorei Very Happy
    eva
    eva
    Admin


    Cantidad de envíos : 2152
    Reputación : 7
    Fecha de inscripción : 27/04/2009
    Edad : 37
    Localización : santiago de compostela

    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo Empty Re: LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo

    Mensaje por eva Dom Mayo 10, 2009 11:27 pm

    eu teño ese libro loli..o da primeira portada que puxexes! lino cando tiña 15 anos mais ou menos..esta ben, pero para min non e dos mellores libros que lin..ainda asi recomendomolo..e facil de leer porque engancha, pero ten un final moi triste..non xe parece?
    gustabos a literatura? a min encantame..leo moitisimo..cando creei o foro estuven por poñer un foro de literatura..pero pensei que non vos gustaria..e pa escribir eu soa..xd
    Wendel
    Wendel
    moderador
    moderador


    Cantidad de envíos : 714
    Reputación : 4
    Fecha de inscripción : 29/04/2009
    Edad : 37

    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo Empty Re: LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo

    Mensaje por Wendel Lun Mayo 11, 2009 12:31 am

    eva escribió:eu teño ese libro loli..o da primeira portada que puxexes! lino cando tiña 15 anos mais ou menos..esta ben, pero para min non e dos mellores libros que lin..ainda asi recomendomolo..e facil de leer porque engancha, pero ten un final moi triste..non xe parece?
    gustabos a literatura? a min encantame..leo moitisimo..cando creei o foro estuven por poñer un foro de literatura..pero pensei que non vos gustaria..e pa escribir eu soa..xd

    siiiii eva!! ten un final moi triste, pero en si gustoume a idea.Ainda q eu sempre me imaginin unha cousa asi pero q o tio tivera mais anos ca min jeje, senon menuda saltacunas! Este libro recordame a unha pelicula q se chama "lago azul" e son dous nenos nunha isla,q teñen q sobrevivir e o final cando xa son adultos teñen un neno.
    eva
    eva
    Admin


    Cantidad de envíos : 2152
    Reputación : 7
    Fecha de inscripción : 27/04/2009
    Edad : 37
    Localización : santiago de compostela

    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo Empty Re: LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo

    Mensaje por eva Lun Mayo 11, 2009 3:37 pm

    xa..a verdade e que alba si queda un tanto como asaltacunas..pero imaxinate, era a unica forma de continuar coa humanidade, ti non farias o mesmo?
    tamen vin esa peli, e moi linda, pobres..os chavaliños non sabian nin como se producia un embarazo..e pensaban que estaba enferma por crrecerye a bariga jaja
    lestes a saga de crepusculo? eu tou medio obsesionada con esos libros
    Wendel
    Wendel
    moderador
    moderador


    Cantidad de envíos : 714
    Reputación : 4
    Fecha de inscripción : 29/04/2009
    Edad : 37

    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo Empty Re: LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo

    Mensaje por Wendel Mar Mayo 12, 2009 12:59 am

    eva escribió:xa..a verdade e que alba si queda un tanto como asaltacunas..pero imaxinate, era a unica forma de continuar coa humanidade, ti non farias o mesmo?
    tamen vin esa peli, e moi linda, pobres..os chavaliños non sabian nin como se producia un embarazo..e pensaban que estaba enferma por crrecerye a bariga jaja
    lestes a saga de crepusculo? eu tou medio obsesionada con esos libros

    non o lein.teño pouco tempo para leer pq teño q leer os libros d clase e termino agotada. ainda q tampouco son d leer moito. d crepusculo vin a peli, polo momento.eu son mais d ir o cine, e mais rapido q ler jeje
    Korso
    Korso
    gran amig@
    gran amig@


    Cantidad de envíos : 136
    Reputación : 3
    Fecha de inscripción : 23/06/2009
    Edad : 40
    Localización : Santiago de Compostela

    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo Empty Re: LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo

    Mensaje por Korso Mar Jul 21, 2009 6:22 pm

    Este o lin cando estaba na escola. A verdade é que é un pedazo libro.
    avatar
    Invitado
    Invitado


    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo Empty Re: LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo

    Mensaje por Invitado Sáb Oct 10, 2009 3:35 pm

    hola yo lei ese libro hace mucho tiempo cuando estaba en egb pero es un libro que me gusto .. lo recuerdo perfectamente.. me impacto y me gusto mcho. saludos
    avatar
    inanna
    moderador
    moderador


    Cantidad de envíos : 1538
    Reputación : 17
    Fecha de inscripción : 21/07/2009
    Edad : 39
    Localización : el infierno (que calentico se ta xD)

    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo Empty Re: LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo

    Mensaje por inanna Dom Oct 11, 2009 11:15 pm

    sonabame moito o titulo, pero ata que vin a portada non me acordaba de que ^^ é que o teño na ksa dos meus pais, ainda que non recordo se o cheguei a ler ou se quen o leu foi meu irman.... esta memoria miña...... non é o que era XD
    avatar
    Invitado
    Invitado


    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo Empty Re: LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo

    Mensaje por Invitado Mar Ago 24, 2010 7:24 pm

    a mi me pareció un ladrillo,me gustó musho más "Galván en Saor"

    Contenido patrocinado


    LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo Empty Re: LIbros: [i]O mecanoscrito da Segunda Orixe[/i] de Manuel de Pedrolo

    Mensaje por Contenido patrocinado


      Fecha y hora actual: Miér Mayo 08, 2024 6:29 pm