Grupo de amigos en galicia

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Grupo de amigos en galicia

Hacemos de la amistad nuestro estilo de vida!


3 participantes

    Navegadores e Antivirus.

    Sergio_
    Sergio_
    gran amig@
    gran amig@


    Cantidad de envíos : 173
    Reputación : 0
    Fecha de inscripción : 18/08/2011
    Localización : Galicia Terra Máxica.

    Navegadores e Antivirus. Empty Navegadores e Antivirus.

    Mensaje por Sergio_ Vie Ago 19, 2011 1:38 am

    ¿Con que navegador e antivirus estades andando agora mesmo?
    Actualmente teño Google Chrome e Bing e Avast....pero xa teño tido tamén Internet Explorer,Mozilla e McFee...

    Pero cos actuais estou contento....hai xente que me di que ten 4 ou 5 navegadores distinto e 3 ou 4 antivirus....

    Non teño apenas idea de informática e de internet,pero creo que iso e moito....
    avatar
    nolose
    nuev@ en el foro
    nuev@ en el foro


    Cantidad de envíos : 2
    Reputación : 0
    Fecha de inscripción : 04/06/2012

    Navegadores e Antivirus. Empty Re: Navegadores e Antivirus.

    Mensaje por nolose Lun Jun 04, 2012 12:20 am

    Eu uso Chrome e Avira.

    Pero vouche comentar que o dos navegadores é ata certo punto útil, por exemplo, eu usaba firefox e chrome indistintamente, pero o firefox comezou a darme problemas co flash, entón para certas cousas usaba o chrome e viceversa, agora directamente uso só chrome porque consume menos recursos aínda que sexa un defensor do free software, eu coñezo xente que usa 3 navegadores simplemente porque si, non é raro. Ter 3 ou 4 antivirus é inda peor que non ter ningún, uns interfiren noutros e o final fan de todo menos o que teñen que facer. Pero eso é distinto de ter un antivirus, un firewall, un antispyware...
    yo@n@
    yo@n@
    moderador
    moderador


    Cantidad de envíos : 923
    Reputación : 1
    Fecha de inscripción : 28/04/2009
    Edad : 35
    Localización : pontevedra

    Navegadores e Antivirus. Empty Re: Navegadores e Antivirus.

    Mensaje por yo@n@ Lun Jul 30, 2012 2:09 am

    sii! eu cando tiña o outro ordenador tuven problemas porque tiña dous antivirus o mismo tempo e se detectaban o un o outro como amenazas, dicen que o mellor e ter un antivirus solo e logo un antispyware, eu teño o internet security essencials (antes tiña o avast pero non me fiaba) e logo teño un anti spyware e o cleaner (que e moi efectivo, limpia os errores que pode haber no ordenador)
    respecto os buscadores uso casi sempre o google chrome (me parece o mais sencillo) inda que tiña o principio problemas porque me fallaban os complementos shokware flash ou non sei que) e tuven que desinstalalo e volvelo instalar, logo teño o firefox e o explorer mitico.

    Contenido patrocinado


    Navegadores e Antivirus. Empty Re: Navegadores e Antivirus.

    Mensaje por Contenido patrocinado


      Fecha y hora actual: Vie Abr 26, 2024 11:44 pm