Grupo de amigos en galicia

Hacemos de la amistad nuestro estilo de vida!

Feira Franca, Pontevedra.

Comparte
    Wendel
    moderador
    moderador

Cantidad de envíos : 714

Feira Franca, Pontevedra.

Mensaje por Wendel el Vie Mayo 08, 2009 3:09 pm

A Feira Franca e unha feira donde se recrea o medievo.Hai moitas feiras de este estilo por toda Galicia pero a Feira Franca celebrase dende xa uns anos en Pontevedra. Suele ser o primeiro fin de semana de Setembro.Comeza o viernes pola tarde e desenrolase o sábado todo o día. Eu xa vai tres anos que estou indo. O requisito e que tes que ir vestido do medievo, é divertido, Pontevedra ambientase na epoca.Aqui vos deixo un link que fala desta festa http://www.galiciaenfiestas.com/feirafrancapo.htm .

Xunto unhas fotiños miñas q encontrei: a primeira e do 2006 e foi a miña primeira feira franca.As segundas estou cuns amigos e son do ano pasado.

Lole666" alt="" />

Invitado
    Invitado

Re: Feira Franca, Pontevedra.

Mensaje por Invitado el Vie Mayo 08, 2009 5:28 pm

uooo m encantan las ferias de este tipo!!este año tengo q ir=) es en pontevedra ciudad???
    Wendel
    moderador
    moderador

Mensaje por Wendel el Vie Mayo 08, 2009 11:46 pm

pauly escribió:uooo m encantan las ferias de este tipo!!este año tengo q ir=) es en pontevedra ciudad???
    si claro pauly es en pontevedra ciudad
    eva
    Admin

Cantidad de envíos : 2152

Mensaje por eva el Sáb Mayo 09, 2009 2:46 am

oh! que guay! que wapa estabas loli!
    eu estieven nunha festa parecida en muxia, pero non fun disfrazada ainda que a xente si iva.
    o malo e que coincide xusto coas festas de vedra..joo
    Wendel
    moderador
    moderador

Mensaje por Wendel el Sáb Mayo 09, 2009 12:17 pm

eva escribió:oh! que guay! que wapa estabas loli!
    eu estieven nunha festa parecida en muxia, pero non fun disfrazada ainda que a xente si iva.
    o malo e que coincide xusto coas festas de vedra..joo

Dices q la d pontevedra coincide con las fiestas de Vedra? esta es en septiembre
    eva
    Admin

Mensaje por eva el Sáb Mayo 09, 2009 5:57 pm

ya..y las fiestas de vedra tambien..son el primer fin de semana de septiembre
    Wendel
    moderador
    moderador

Mensaje por Wendel el Miér Mayo 13, 2009 12:25 am

eva escribió:ya..y las fiestas de vedra tambien..son el primer fin de semana de septiembre
    JO...q pena, m gustaria q vinierais a ponte.aun podeis venir, estas son todo o dia, e as de vedra seran mais ben pola noite...non? conseguides un traxe de medievales e vindes a comer a ponte a o medievo, logo volvedes a vedra, pero xa vos cambiades d roupa non sijades do medievo por vedra adiante, ainda q estaria simpatico jejeje
    eva
    Admin

Mensaje por eva el Miér Mayo 13, 2009 8:16 pm

jajajajajaja imaxinome na festa en vedra vestida de medieval..si que estaria simpatico jajajja
    eu case prefiro ir ahi..total en vedra e porque facemos comida na casa e iso..que ademais eu a festa non vou..que isto e un pobo pekeno donde todo mundo te coñeze e non fan mais que criticar..
    jo..ten que estar guay!!
    Wendel
    moderador
    moderador

Mensaje por Wendel el Miér Mayo 13, 2009 10:52 pm

eva escribió:jajajajajaja imaxinome na festa en vedra vestida de medieval..si que estaria simpatico jajajja
    eu case prefiro ir ahi..total en vedra e porque facemos comida na casa e iso..que ademais eu a festa non vou..que isto e un pobo pekeno donde todo mundo te coñeze e non fan mais que criticar..
    jo..ten que estar guay!!
    si! palmeira e o mismo, un pobo pekeno donde non fan mais que criticar! pero gustariame q viñerades aqui as festas, as de ribeira son mais grandes q as de palmeira, igual vos gustan mais, vounas poñer no calendario.e as de vedra poñoas o lado das da feira franca.podedes conseguir traxes do medievo para vir a festa?a min este ano fixomo miña nai, o ano pasado fixomo tamen pero era de un vestido da miña prima de salir por ahi do ano da polka jaja asi q era reformado. a miña amiga laura comprouno, e esta chulo tamen

Contenido patrocinado

Mensaje por Contenido patrocinado

Fecha y hora actual: Vie Jul 20, 2018 1:01 am